همزمان با برگزاری برنامه میز ارتباطات مردمی، حمید گودرزی، مدیرکل بهزیستی استان فارس، به همراه رئیس اداره پذیرش و هماهنگی گروههای هدف بهزیستی فارس، ظهر امروز شنبه ۶ تیرماه، در میز ارتباطات مردمی مستقر در شبستان امام خمینی (ره) جنب حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) حضور یافت.
این برنامه با حضور حضرت آیت الله دژکام، نماینده معزز ولیفقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، برگزار شد و فرصتی برای دیدار چهرهبهچهره مدیران دستگاههای اجرایی با مردم و بررسی مستقیم مطالبات، درخواستها و مسائل شهروندان فراهم آورد.
در جریان این برنامه، مدیرکل بهزیستی فارس ضمن گفتوگو با مراجعان، درخواستها و مسائل مطرحشده از سوی جامعه هدف و سایر شهروندان را به صورت مستقیم مورد بررسی قرار داد و دستورات لازم را برای پیگیری و تسریع در رسیدگی به پروندهها و ارائه خدمات صادر کرد.
گودرزی در حاشیه این برنامه، ارتباط بیواسطه با مردم را از مهمترین راهکارهای ارتقای کیفیت خدمات، افزایش رضایتمندی عمومی و شناسایی دقیق نیازهای جامعه هدف عنوان کرد و افزود: حضور مستمر مدیران در میان مردم، زمینهساز تصمیمگیریهای واقعبینانه، تقویت اعتماد عمومی و ارتقای عدالت در ارائه خدمات حمایتی خواهد بود.
وی همچنین با تأکید بر رویکرد مردممحور سازمان بهزیستی، اظهار داشت: پاسخگویی شفاف، تکریم ارباب رجوع و رسیدگی مؤثر به مطالبات مددجویان و افراد نیازمند از اولویتهای اصلی بهزیستی فارس است و برگزاری میزهای ارتباطات مردمی فرصت ارزشمندی برای تحقق این رویکرد محسوب میشود.
میز ارتباطات مردمی با هدف تسهیل دسترسی شهروندان به مدیران دستگاههای اجرایی، پاسخگویی مستقیم به مطالبات مردم و تقویت سرمایه اجتماعی، به صورت مستمر و با حضور مسئولان استانی برگزار میشود.












نظر شما