۱۷ نفر از افراد دارای معلولیت زنجانی با بدرقه مدیرکل بهزیستی استان زنجان به جشنواره فرهنگی، ورزشی بهزیستی کشور که در مجتمع شهید عظیمی شهرستان بابلسر برگزار می شود، اعزام شدند.
۱۷ نفر از افراد دارای معلولیت زنجانی با بدرقه مدیرکل بهزیستی استان زنجان به جشنواره فرهنگی، ورزشی بهزیستی کشور که در مجتمع شهید عظیمی شهرستان بابلسر برگزار می شود، اعزام شدند.
نظر شما