مراسم ظهر عاشورا همراه با اقامه نماز جماعت و عزاداری شهادت ابا عبدالله الحسین با حضور نبی‌الله محمدی، نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی، در مرکز مدیریت مورد در معتادین بهبودیافته (ترنم باران )،تحت نظارت بهزیستی استان زنجان برگزارشد .

برگزاری این مراسم در ایام هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر، فرصتی را فراهم آورد تا علاوه بر بهره‌مندی از فیوضات معنوی عزاداری سیدالشهدا (ع)، رویکردهای حمایتی و معنوی برای افراد تحت درمان و مقیم در این مرکز تقویت شود.   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد