شورای اداری بهزیستی شهرستان مراغه در محل سالن اجتماعات اداره با حضور کارشناسان و کارکنان شهرستان برگزار شد.

در این جلسه رییس اداره بهزیستی مراغه در خصوص اجرای سریع و صحیح مصوبات، تذکرات لازم ارایه داد.
همچنین از خدمات برخی از کارکنان در طول ماه‌های گذشته با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد