این جلسه به ریاست فرماندار شهرستان و با موضوع نشاط اجتماعی و اجرای برنامه ها به صورت محله محور تشکیل یافت . در ابتدای جلسه رئیس اداره بهزیستی شهرستان که بعنوان دبیرخانه این کارگروه می باشد، به ارائهی گزارش پرداخت.
این جلسه به ریاست فرماندار شهرستان و با موضوع نشاط اجتماعی و اجرای برنامه ها به صورت محله محور تشکیل یافت . در ابتدای جلسه رئیس اداره بهزیستی شهرستان که بعنوان دبیرخانه این کارگروه می باشد، به ارائهی گزارش پرداخت.
نظر شما