معاون اداره بهزیستی اسکو به همراه کارشناس اداره، از مرکز مثبت زندگی ۱۳۳۸ سهند بازدید کردند. این بازدید با هدف بررسی روند ارائه خدمات، نظارت بر کیفیت مراقبت‌های اجتماعی و ارزیابی عملکرد اجرایی مرکز انجام شد.

در راستای پایش مستمر کیفیت خدمات و ارتقای سطح مراقبت‌های اجتماعی، معاون اداره بهزیستی اسکو به همراه کارشناس این اداره، از مرکز مثبت زندگی ۱۳۳۸ سهند بازدید کردند.

در جریان این بازدید، مقامات حاضر از نزدیک با روند اجرایی امور در مرکز آشنا شده و عملکرد کادر اجرایی در ارائه خدمات به مراجعین را مورد بررسی قرار دادند.

طی این بازدید، وضعیت زیرساخت‌ها، فضای فیزیکی مرکز و نحوه تعامل مراجعین با مرکز مورد ارزیابی قرار گرفت.

معاون اداره بهزیستی در حین بازدید، بر اهمیت ارائه خدمات با کیفیت، رعایت پروتکل‌های مراقبتی و حفظ کرامت انسانی مراجعین تأکید نمود.

این بازدید در راستای سیاست‌های نظارتی سازمان جهت اطمینان از اجرای صحیح برنامه‌ها و ارتقای سطح خدمات‌رسانی به مراجعین انجام پذیرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد