جلسه ای با حضور رییس، مسئول اشتغال و مسئولین مراکز مثبت موانع و مشکلات پیش روی حوزه اشتغال و توانمند سازی مددجویان اداره بهزیستی شهرستان اهر در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد. در این جلسه حاضرین اقدام به ایراد نظرات شخصی خود در حوزه اشتغال مددجویان بیان نمودند و در پایان پرونده های مددجویی شهرستان برای حوزه در کمیته استانی مورد برررسی نهایی قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد