به منظور گرامی داشت هفته سلامت روان و ایجاد انگیزه شادابی دربین کارکنان، پیاده روی و طبیعت گردی با حضور کارکنان بهزیستی شهرستان بوشهر برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد