میز خدمت رسیدگی به شکایات و حل مشکلات مردمی با حضور دکتر بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران، معاونین بهزیستی استان، رئیس اداره حراست بهزیستی مازندران، سرپرست دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات بهزیستی مازندران و روسای ادارات بهزیستی استان همزمان با سراسر کشور ویژه ایام الله دهه مبارک فجر در اداره کل بهزیستی مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ مدیرکل بهزیستی مازندران در حاشیه این برنامه گفت: بهزیستی مازندران با برپایی میز خدمت در جریان مطالبات، مشکلات و دغدغه های گروه هدف قرار می گیرد و با استفاده از این فرصت شایسته که سازمان بهزیستی فراهم نموده، رسیدگی به مشکلات و پاسخگویی به مطالبات مردمی را در اولویت کاری خود قرار داد.
شایان ذکر است؛ مدیرکل بهزیستی استان بصورت مستقیم، مشکلات و مسائل مراجعه کنندگان را بررسی و دستورات لازم را صادر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد