معاون امور اجتماعی بهزیستی مازندران در نشست تعاملی با کارشناسان حوزه پلیس آرامش فراجا استان، بر لزوم تخصصی نمودن فرآیند اقدامات در جهت کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران، وحید حسین زاده معاون امور اجتماعی بهزیستی مازندران با تاکید بر لزوم تخصصی نمودن فرآیند اقدامات در جهت کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، گفت: علمی سازی و تخصصی نمودن رویکرد دستگاه های دارای تکلیف در امر کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی ضمن ایجاد وحدت رویه در انجام مداخلات و اقدامات موجب ایجاد سازوکار مدون با قابلیت اجرایی در هر محدوده زمانی و مکانی می گردد.

وی با اشاره به موثر بودن ارتباط قوی فی مابین حوزه اجتماعی بهزیستی و حوزه پلیس آرامش فراجا، افزود: هرچقدر میزان تعاملات این چنینی بیشتر و مستحکم تر باشد علاوه بر کاهش اقدامات قضایی و ضربتی شاهد بازگشت تعداد زیادی از جامعه هدف مشترک به چرخه ی توانمندسازی در کانون خانواده خواهیم بود.

شایان ذکر است در نشست تعاملی فی مابین پلیس آرامش فراجا و معاونت اجتماعی بهزیستی مازندران در مورد تدوین برنامه اقدام مشترک درخصوص افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی با هدف بهره گیری هدفمند از ظرفیت اورژانس اجتماعی بحث و تبادل نظر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد