دیواندره/ دیدار استاندار و هئیت همراه با مردم شهر هزارکانیان

استاندار به همراه مدیران کل و مسئولین اجرایی استان از نزدیک با مردم شهر هزارکانیان دیدار کرد و شنوای مشکلات و حرف آنان شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی کردستان : در روز پنج شنبه ۲۸ دی ماه سال جاری زارعی کوشا استاندار استان کردستان به همراه مدیران کل و رؤسای دستگاه های اجرای سطح استان در راستای لزوم استمرار ارتباط نزدیک بین مردم و مسئولین بامردم شهر هزارکانیان در مسجد جامع این شهر دیدار کردند.

در ابتدا حسینی فرماندار شهرستان دیواندره ضمن خیر مقدم خدمت استاندار و هئیت همراه اظهار کرد: مردم شهرستان دیواندره در انتخابات گذشته بیشترین سهم مشارکت را داشته اند از این رو انتظارات زیادی از دولت مردان دولت فعلی دارند.

حسینی در ادامه به مشکلاتی از قبیل راه های ارتباطی،پوشش اینترنت،وضعیت آب شرب شهر هزارکانیان اشاره کرد و از استاندار خواهان توجه بیشتر به این شهر شد.

در ادامه زارعی کوشا ضمن تشکر از استقبال پرشور مردم شهر هزارکانیان گفت: استان کردستان از استان های محروم کشور بوده اما در دولت آقای رئیسی گام های بزرگی برای محرومیت زدایی و نزدیک تر کردن این استان به میانگین های استاندارد کشوری برداشته شده است.

وی در ادامه قول های برای رفع مشکلات گفته شده را داد و برنامه های آتی خود نظیر اختصاص امتیاز ایجاد کارخانه داروهای گیاهی برای شهر هزارکانیان و بخش سارال داد.

دیواندره/ دیدار استاندار و هئیت همراه با مردم شهر هزارکانیان

دیواندره/ دیدار استاندار و هئیت همراه با مردم شهر هزارکانیان

کد خبر 99998

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد