دیدار سرپرست بهزیستی استان بوشهر با کارکنان بهزیستی شهرستان دشتی

دکتر حیدر عزیزنژاد سرپرست بهزیستی استان یوشهر با سفر به شهرستان دشتی یا کارکنان اداره بهزیستی شهرستان دشتی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر در این دیدار دکتر حیدر عزیز نژاد سرپرست بهزیستی استان یوشهر ضمن تقدیر از خدمات تخصصی بهزیستی شهرستان دشتی در راستای خدمت به مردم و جامعه هدف اظهار داشت: در راستای خدمت به جامعه هدف بهزیستی باید از تمام توان و به صورت شبانه روزی کار کرد تا مشکلات این عزیزان کاسته شود.
عزیز نژاد افزود: ضمن توجه به نیازهای اولیه جامعه هدف، اشتغال و مسکن که از اصلی ترین اولویت های سازمان و از مولفه های اصلی توانمند سازی معلولین و مددجویان می باشد، لازم است این امر مهم به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.
سرپرست بهزستی استان بوشهر بر تمام ظرفیت های شهرستان جهت کاهش آسیب های اجتماعی تاکید و خواستار نظارت مستمر، دقیق و منطبق بر دستورالعمل های ابلاغی بر مراکز تحت نظارت شد.
همچنین در ابتدای این دیدار مراد زارع رئیس اداره بهزیستی شهرستان دشتی ضمن تبریک انتصاب دکتر عزیزنژاد به عنوان سرپرست بهزیستی استان بوشهر، گزارشی را از عملکرد و اقدامات صورت گرفته بهزیستی شهرستان دشتی در حوزه های توانبخشی، اجتماعی، پیشگیری، مشارکت ها اشتغال و مسکن ارائه کرد.
مراد زارع در ادامه بیان کرد: در سال‌جاری تعهد اشتغال شهرستان ۱۴۰ نفر بوده که الحمدالله تا کنون زمینه ایجاد و توسعه بیش از ۲۴۰ شغل در شهرستان ایجاد گردیده است و در این راستا در زمینه مسکن در هفته دولت امسال ۶۰ واحد مسکونی به بهره برداری رسیده است.
زارع گفت: امسال نیز و همزمان با دهه فجر ۱۳ واحد مسکونی به بهره برداری خواهد رسید و در این میان بیش از ۳۸ واحد مسکونی در دست اقدام می باشد.
کد خبر 99993

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد