برگزاری جلسه تعامل بهزیستی و ادارات خدمات رسان بوکان

در راستای اجرای قانون برنامه پنجساله ششم توسعه جلسه بررسی مسایل و مشکلات واگذاری رایگان انشعابات آب ، برق ، گاز و صدور پروانه ساخت به جامعه هدف بهزیستی با حضور روسای ادارات متولی ( بخشداری ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، ادارات آب ، برق ، گاز ، شهرداری ) در سالن اجتماعات اداره بهزیستی بوکان تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی بوکان ،

مسعود شجاعی رئیس بهزیستی گفت: خدمت رسانی به گروههای مختلف جامعه هدف یکی از رسالتها و ماموریت های مهم سازمان است و تکریم جامعه هدف و پیگیری شبانه روزی مطالبات ولی نعمتان ما موجب امید آفرینی، افزایش انگیزه و رضایتمندی در آنان می شود.
شجاعی بر توانمند کردن اقشار آسیب پذیر، استفاده از ظرفیت خیّرین، پیگیری تفاهم نامه ها و اجرای دقیق دستورالعمل ها تاکید کرد.وی پیگیری اولویت های خدمتی مانند مسکن، اشتغال، درمان و معیشت مددجویان را مهم دانست و تصریح کرد: وظیفه همه ما خدمت بی منت، تلاش مداوم، صبوری و خستگی ناپذیر بودن است.
وی افزود : از اول سال ۱۴۰۲ تا کنون تعداد ۵۰ نفر از مددجویان و توانخواهان تحت پوشش به ادارات مربوطه طی معرفینامه بهزیستی شهرستان معرفی شده اند .
شجاعی در پایان با قدردانی از ادارات خدمات‌رسانی چون آب و فاضلاب، برق، گاز و دهیاری ها و شهرداری‌های سطح شهرستان بوکان ، اذعان داشت: در کنار حمایت های قانونی لازم از جامعه هدف سازمان بهزیستی نباید از نقش و اعتبار بسیار مهم جامعه خیّرین و مردم نیک اندیش شهرستان غافل و تشکر از همه این بزرگواران در جای جای برنامه های بهزیستی وجود دارد و مدیریت بهزیستی تلاش دارد تا با نهادینه کردن فرهنگ مشارکت و خیر جمعی بتواند حق مطلب را ادا کرده و افراد بیشتری را با استفاده از ظرفیت خیّرین یاری کند.
در پایان جلسه مقرر گردید با ایجاد رویه واحد ، بیش از پیش، استخراج آمار فعالیتهای  مورد نظر و بازخورد و ارزیابی اقدامات انجام گرفته و همکاریهای فرابخشی  ادامه یابد.

کد خبر 99882

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد