جلسه ستاد مناسب سازی اماکن عمومی مبلمان شهری و شورای ساماندهی سالمندان در ماکو

سومین جلسه ستاد مناسب سازی با حضور معاون برنامه ریزی عمرانی وتوسعه فرمانداری، اعضای ستاد و دستگاه‌های مربوطه در محل فرمانداری ماکو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ماکو،
رضا رضایی معاون فرماندار ضمن خاطر نشان کردن لزوم مناسب سازی کلیه فضاها جهت برابری دسترسی کلیه اقشار جامعه به امکانات گفت : مناسب سازی مبلمان شهری و اماکن عمومی متناسب با حضور سالمندان و معلولان در جامعه، بیش از پیش نیازمند توجه به طراحی های اصولی و رعایت جدی و همه جانبه حقوق شهروندی است.
وی ادامه داد: با عنایت به وهمکاری مطلوب فرماندار محترم ماکو امیدواریم در سال آتی نیز اجرای ضوابط مناسب سازی به صورت کامل ادامه داشته باشد.
وی ضمن قدردانی از همکاری کلیه دستگاه‌های فعال در این زمینه از تعامل صورت گرفته فی ما بین اداره بهزیستی ماکو ،فرمانداری و اداره صدا و سیمای منطقه آزادماکو جهت افزایش همکاری ها در راستای آگاه سازی عموم جامعه در زمینه های مختلف، خبر داد.علی اصغراکبری رئیس بهزیستی ماکو با قدردانی از اعضای حاضر به بررسی مصوبات گذشته پرداخته و گزارشی از اقدامات صورت گرفته ارائه و اعضای کمیته مناسب سازی و شورای سالمندان به بحث و تبادل نظر پیرامون مصوبات پرداختند.

جلسه ستاد مناسب سازی اماکن عمومی مبلمان شهری و شورای ساماندهی سالمندان در ماکو

کد خبر 99880

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد