نتیجه بخشی تعاملات بهزیستی و دادگستری شهرستان ماکو

رئیس بهزیستی ماکو از صدور حکم جایگزین حبس، به ارزش ۳۰۰میلیون ریال به نفع جامعه هدف بهزیستی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ماکو،

علی اصغر اکبری رئیس بهزیستی ماکو گفت: بر اساس دستور دادستان مردمی و انقلابی ماکو صدور حکم مجازات جایگزین حبس برای یک محکوم قضایی به ارزش۳۰۰میلیون ریال به نفع جامعه هدف بهزیستی ،انجام شد.
اکبری ضمن قدردانی از دادستان محترم ماکو ادامه داد:در ادامه روند صدور مجازات‌های جایگزین حبس، دادیار شعبه چهارم کیفری ماکو، با احراز شرایط قانونی متهم پرونده را به پرداخت جریمه نقدی بعنوان جایگزین مجازات‌ حبس به نفع جامعه هدف بهزیستی محکوم کرد.
صابر جعفری دادستان محترم ماکو نیز گفت: در کنار برخوردهای قاطع قضائی، رویکرد کاهش جمعیت کیفری با استفاده از مجازات جایگزین حبس در جرایم سبک و کم اهمیت با هدف ارائه خدمات عام المنفعه مورد تاکید است.و یکی از نهادهایی که ارائه خدمات عام المنفعه به اقشار آسیب پذیر جامعه را دارد سازمان بهزیستی است که دولت ونهادهای متولی باید به آن توجه ویژه داشته باشند،چرا که بهزیستی نهادی حمایتی است و خدمت در آن و خدمت به جامعه هدف آن عبادتی بزرگ محسوب می شود.
درپایان جعفری ضمن آرزوی موفقیت برای کارکنان خدوم بهزیستی ماکو خاطر نشان کرد:طبق تفاهم نامه هایی که اخیرا مابین دادگستری و اداره بهزیستی ماکو منعقدشده است این حکم صادر و در راستای زندانی زدایی صدور چنین احکامی ادامه خواهد داشت.

کد خبر 99878

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد