جلسه هم اندیشی بهزیستی استان با رؤسای بانک های عامل کهگیلویه و بویراحمد

دامیار ضمن درخواست از مدیران بانک ها برای کاهش ضوابط سخت‌گیرانه پرداخت تسهیلات به مددجویان گفت: تا پایان دی ماه امسال برای 420 نفر از مددجویان بهزیستی اشتغال ایجاد شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد/ سه شنبه 1402/10/26 جلسه هم اندیشی با رؤسای شعب بانک های عامل در پرداخت تسهیلات اشتغال در خصوص چگونگی افزایش سطح خدمات با حضور اسماعیل دامیار ، سرپرست اداره کل بهزیستی استان ،محسن مظلومی ، رئیس اداره مشارکتهای مردمی و اشتغال ، شیوا اسدی ، کارشناس مسئول مراکز بهزیستی استان مهندس ضامن فر ، مدیرکل امور اقتصادی و سرمایه گذاری استانداری و مدیران بانکهای عامل  در سالن  اجتماعات شهیدعلی زاده  بهزیستی استان برگزار گردید . 

سرپرست اداره کل بهزیستی استان ضمن تشکر از همکاری و تعامل بانک های عامل با سازمان بهزیستی هدف از تشکیل جلسه را هم اندیشی درخصوص رفع موانع و مشکلات اعطای تسهیلات اشتغال زایی به جامعه هدف بهزیستی برشمرد.

دامیار گفتند:  از آنجا که یکی از راهکارهای توسعه اقتصادی و اشتغال زایی کارآفرینی است و توانمندسازی جامعه هدف با اشتغال پایدار یکی از الویت های اساسی سازمان بهزیستی ، همکاری بانک ها با بهزیستی زمینه ساز تسهیل فرایند کارآفرینی ، کسب و کار ، استقلال مالی و عزت نفس توانخواهان برای حضور در اجتماع خواهد بود.

وی ضمن درخواست از مدیران بانک ها برای کاهش ضوابط سخت‌گیرانه پرداخت تسهیلات به مددجویان گفت: تا پایان دی ماه امسال برای 420  نفر از مددجویان بهزیستی اشتغال ایجاد شده است.

محسن مظلومی  رئیس اداره مشارکتهای مردمی و اشتغال ضمن ارائه گزارشی از روند اعطای تسهیلات سال۱۴۰2در استان ، از جذب 100درصدی اعتبارات تبصره 18 در سال گذشته خبر داد و ابراز امیدواری کرد با همراهی بانک های عامل در سال جاری نیز شاهد جذب کامل اعتبارات مذکور خواهیم بود .

در این جلسه مدیران بانک‌های استان در خصوص روند پرداخت تسهیلات تبصره ۱8 و موانع و مشکلات موجود در این زمینه گزارش دادند و در خصوص راهکارهای تسریع و تسهیل در پرداخت این تسهیلات بحث و تبادل نظر شد.

کد خبر 99796

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد