مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید اداره بهزیستی شهرستان گلبهار برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی، مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره بهزیستی شهرستان گلبهار طی مراسمی با حضور منوچهر عدالتجو معاون امور پشتیبانی و منابع انسانی، پیمان ثنائی رئیس اداره حراست بهزیستی خراسان رضوی و جمعی از مسئولین شهرستان گلبهار در محل فرمانداری این شهرستان برگزار گردید. در این مراسم از زحمات و خدمات ارزنده محمد جواد فضلی رئیس پیشین بهزیستی شهرستان گلبهار تقدیر و طی حکم دکتر مسعود فیروزی مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی، داریوش وکیلی به عنوان سرپرست جدید بهزیستی شهرستان گلبهار منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

نظر به تجربه، تخصص و تعهد جنابعالی به موجب این ابلاغ بعنوان سرپرست بهزیستی شهرستان گلبهار منصوب می گردید. با عنایت به لزوم توسعه رفاه اجتماعی و ارائه خدمات پایدار و عزت مدار به آحاد مردم به ویژه جامعه هدف و معزز سازمان بهزیستی، انتظارمی رود حداکثر ظرفیت و توان خویش و کارکنان آن شهرستان را در راستای اهداف سازمان و نیز تلاش در نهادینه سازی، تقویت و توسعه اخلاق و رفتار حرفه ای و ترویج نگرش تخصصی به مسائل با رعایت اصول قانونمداری و عدالت محوری بکار بندید.
امید است با یاری خداوند متعال و استفاده بهینه از امکانات و نیروی انسانی موجود و همکاری مسئولین محترم و مشارکت خیرین عزیز آن شهرستان در تحقق اهداف عالیه سازمان و خدمت به قشر محروم و معلول جامعه موفق و موید باشید. توفیق روزافزون شما را در انجام وظایف محوله از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم

کد خبر 99794

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد