مراسم تجلیل از کارکنان ایثارگر، عضو خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران بهزیستی استان بوشهر انجام شد

در مراسمی با حضور دکتر مسعود آزادی مشاور وزیر در امور ایثارگران در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر کاظم زاده مدیر بحران و پدافند غیر عامل و فرمانده حوزه مقاومت بسیج سازمان بهزیستی کشور، دکتر حیدر عزیزنژاد سرپرست بهزیستی استان بوشهر از کارکنان شاغل ایثارگر، عضو خانواده شهدا و جانبازان در سالن شهید حاج قاسم سلیمانی بهزیستی استان تجلیل شد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر در ابتدای این مراسم، دکتر حیدر عزیزنژاد سرپرست بهزیستی استان بوشهر، جایگاه ویژه شهدا و ایثارگران و رشادتهای آنان را در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی ایران تاثیرگذار عنوان کرد و افزود: وجود فرزندان و خانواده معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران به عنوان بدنه و پایه های اصلی این انقلاب است و ما مردم مدیون مقاومتها و رشادتهای این عزیزان هستیم.

دکتر عزیز نزاد سرپرست بهزیستی استان بوشهر در ادامه ضمن ابراز خرسندی در جلسه معنوی و دیدار با کارکنان ایثارگر و یادگاران هشت سال دفاع مقدس جهت تکریم این عزیزان گفت: هر چه ما داریم از وجود خونهای پاک این عزیزان جبهه جنگ مثل جانبازان، آزادگان و خانواده های این عزیزان هست که در این راستا اداره کل بهزیستی استان بوشهر این افتخار را دارد که تعداد ۹۸ نفر از کارکنان ایثار گر و در حال خدمت رسانی در سر تا سر استان به عموم مردم و جامعه هدف به ارائه خدمت می پردازد.
دکتر عزیزنژاد در ادامه به آمار تبدیل وضعیت نیروهای شاغل ایثارگر در بهزیستی استان اشاره کرد و ادامه داد: با رایزنی هایی که با سازمان بهزیستی کشور صورت گرفت توانستیم تعداد ۶۳ را تبدیل وضعیت و به استخدام رسمی تبدیل کنیم.
سرپرست بهزیستی استان بوشهر با یادآوری عملیات کربلای ۵ و تقارن آن در دی ماه به سال ۶۵ در جنگ تحمیلی گفت: در آن زمان که اینجانب به عنوان امدادگر خدمت می کردم شاهد رشادتها و جانفشانی های جوانان این مرز بوم بودم که جانانه از کیان و سرزمین خود دفاع می کردند و در این راه مقدس به درجه رفیع شهادت نائل می شدند.
دکتر عزیزنژاد با یاد آوری اینکه شهدا و خانواده های این عزیزان چشم و چراغ این ملت هستند اظهار داشت: یادمان نرود شهدا با تقدیم خون خود، درخت با برکت انقلاب را آبیاری کردند و در این میان ما مسئولان وظیفه داریم پاسداشت خون پاک شهدا باشیم و ادامه دهنده مسیر و خواسته های آنان که قدم در راه خدا و توفیق خدمت به مردم بود گام برداریم.

دکتر مسعود آزادی مشاور امور ایثارگران در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز ضمن قدردانی از سرپرست بهزیستی استان بوشهر جهت برگزاری این نشست و دیدار با کارکنان ایثارگر، کارکنان مجموعه بهزیستی را از ایثارگران در خط مقدم جهت خدمت به مردم و جامعه هدف دانست و اظهار داشت: کارمندان بهزیستی با خدمات ویژه که به مردم در راستای کنترل و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی تلاش می کنند همانند ایثارگران در جبهه دیگر در حال خدمت شبانه روزی به مردم می باشند که این خود یک نوع ایثارگری است.
وی در ادامه خانواده های شهدا را الگو و سرلوحه زندگی در هر فرد در جامعه بواسطه صبر و استقامت دانست و افزود: در این میان ما مسئولین وظیفه داریم یاد این عزیزان را گرامی بداریم و پاسداشت ارزشهای های معنوی شهدا و ایثارگرباشیم و بتوانیم خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم.
دکتر آزادی در پایان به سخنان و تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای اشاره کرد و تصریح کرد: ایشان بارها فرموده اند شما خانواده ها و فرزندان شهدا امید من هستید که در این راستا باید سخنان حضرت آقا را فصل الخطاب بدانیم و در آن بیندیشیم که ایشان حتما تکلیفی را بر عهده ما مسئولین قرار داده است.

دکتر کاظم زاده مدیر بحران و پدافند غیر عامل و فرمانده حوزه مقاومت بسیج سازمان بهزیستی کشور، ضمن تقدیر و ابراز خرسندی و دیدار با کارکنان ایثارگر در بهزیستی استان بوشهر آن را فرصت بسیار ارزنده و مناسب در بین این کارکنان دانست و اظهار امیدواری کرد در مسیر که خدمت به مردم در آن نهادینه هست کوشا باشیم.
مدیر بحران و پدافند غیر عامل و فرمانده حوزه مقاومت بسیج سازمان بهزیستی کشور به آمار کارکنان این مجموعه پرداخت و ادامه داد: ۲۲۰۰۰ نفر کارمند در سطح بهزیستی کشور در حال خدمت می باشند که ۳۷۰۰ نفر از این شاغلان از کارکنان ایثارگر است که این کار بسیار ارزشمندی است.
وی در پایان به برنامه ها و کار ارزشمند و پایدار دولت سیزده ام اشاره کرد و تصریح کرد: یکی از این برنامه ها سفرها و دیدار های چهره به چهره مسئولین با مردم است و این کار را از اتفاقات بسیار ارزشمند و با ارزش دانست که در این میان مسئولان موضوعات مختلف مردم و درخواستهای آنان را به صورت مستقیم و از نزدیک پیگیری می کنند.
در پایان از کارکنان ایثارگر شاغل، بازنشسته، جانباز و خانواده معظم ششدا تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 99740

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد