قزل سفلی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری فارس در هم افزایی مدیران بهزیستی و کمیته امداد: این هم‌افزایی عالمانه وهم گرایانه است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با حضور در مراسم انعقاد تفاهم نامه فی مابین بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی ره فارس با درود بر مقام شامخ شهدای حادثه تروریستی کرمان خطاب به مدیران حاضر در نشست اظهار داشت درود بر شما که لبخند محرومان برایتان مقدس است.

این برنامه ابتکاری امروز توسط بهزیستی و کمیته امداد که با شعار کار گروهی انگیزه الهی مزین است به درستی مصداق فرمایش مقام معظم رهبری است که فرمودند:کار در جمهوری اسلامی باید ۴ خصوصیت داشته باشد: اول عالمانه باشد؛ و این نشست مشترک که در ذهن دو مدیر خوب انقلابی و جهادی فارس شکل گرفته و اجرا شده است مصداق کار عالمانه است.دوم کار باید هم گرایانه باشد و با استفاده از همه ظرفیت ها انجام شود و امروز برای احصا مشکلات مدیران بهزیستی و کمیته امداد یک جبهه شده اند.سوم کار باید خالصانه باشد و چهارم کار باید صادقانه باشد،که قطعا در روحیات شما نهفته است.

قزل سفلی افزود: باید با خدمت موثرتر هدفمندتر و بیشتر مفید فایده واقع شوید؛هر دو مجموعه مثلثی را تشکیل می دهید که در راس آن مردم مظلوم و نیازمندان ،در ضلع دیگر نیکوکاران و خیرین،در ضلع دیگر شما به عنوان خادمین این مجموعه قرار دارید.

او در ادامه اظهار داشت:آنچه موجب موفقیت است تکیه بر توانمندسازی و خودکفایی و خوداتکایی در جامعه هدف است و مهم ترین نکته مد نظر در این برنامه راهبردی بودن آن است و شما خیر و احسان را راهبری می کنید،یعنی اتصال و بستر سازی حضور خیرین و متصل کردن ایشان با نیازمندان و مشکلات آنها که از مهم ترین وظایف است و شاهدیم شما عزیزان این مهم را بخوبی انجام می‌دهید . معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت :کمترین نارضایتی از این دو مجموعه وجود دارد و این بزرگ ترین سرمایه شما است.

قزل سفلی در بخش دیگری از صحبت های خود افزود؛امروز بی انگیزه کردن مردم و خسته کردن مردم هر دو خیانت است باید بدانیم هرجا مردم در صحنه باشند پیروزی و پیشرفت انقلاب اسلامی و میهن عزیزمان بدون شک رخ خواهد داد.کار شما مقدس است و باید به آن افتخار کنید،جامعه هدف شما سرشار از امید و انگیزه اند و این موفقیت شما را در این مسیر نشانگر است.

کد خبر 99625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد