هم پیمانی بهزیستی فارس و کمیته امداد امام خمینی ره  با شعار کار گروهی انگیزه الهی

نخستین هم افزایی و آیین انعقاد تفاهم نامه مشترک فی مابین بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی ره استان فارس با محوریت سلامت اجتماعی،مشارکت اجتماعی، هم افزایی و ارتقا سطح کیفی خدمات رسانی به جامعه هدف معزز با حضور اسماعیل قزل سفلی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری فارس،مدیران کل و معاونین هر دو دستگاه و روسای ادارات بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی ره سراسر استان فارس برگزار شد.

مرتضی موصلی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی ره در این جلسه ضمن خیر مقدم و تقدیر از محمدرضا هوشیار مدیر کل بهزیستی فارس به جهت ابتکار در پیگیری و پیشنهاد برپایی این هم اندیشی گفت: امیدواریم این برنامه زمینه ساز تحقق اهداف عالیه هردو نهاد شود.

موصلی افزود اجرای این برنامه زمینه ساز تبادل اطلاعات و تجربیات هر دو مجموعه است تا مدل های توانمندسازی اقتصادی،اجتماعی،فرهتگی هر دو نهاد را بررسی کنیم و در راستای خدمات رسانی بهتر به جامعه هدف استفاده کنیم.

محمد رضا هوشیار مدیر کل بهزیستی فارس هم در جمع مدیران بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی ره گفت؛نهادهای بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی ره هر دو مولود انقلاب هستند و با هدف توانمندسازی و حفظ کرامت انسانی جامعه هدف معزز فعالیت می کنند.

هوشیار تعهدات عاطفی و انسانی را زمینه ساز جذب افراد جهت خدمت در این دو نهاد عنوان کرد، عیار خدمت را در اخلاص برشمرد و گفت؛با توجه به این که غفلت از سلامت اجتماعی، مرگ هنجارها و آسیب به اجتماع را در پی خواهد داشت؛لذا ضرورت تشکیل دبیرخانه مشترک توانمندسازی و سلامت اجتماعی با فعالیت هر دو نهاد و عضویت دستگاه های مرتبط احساس می شود.

مدیر کل بهزیستی فارس بر اعتماد سازی و جلب حمایت های خیرین هم تاکید کرد و اظهار داشت با انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک فی مابین هر دو نهاد از ظرفیت های هر دو دستگاه جهت خدمت رسانی بهتر استفاده خواهد شد.

کد خبر 99621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد