کمیته تخصصی کمیسیون مسکن و عمران هیات دولت در سازمان بهزیستی برگزار شد

کمیته تخصصی کمیسیون مسکن و عمران هیات دولت به منظور تصویب نامه تامین مسکن افراد دارای معلولیت و مددجویان سازمان بهزیستی کشور با حضور بنیامین شکوه فر دبیر این کمیسیون و علی محمد قادری معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور و سایر اعضای این کمیسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، علی محمد قادری در این جلسه گفت: امیدواریم  با اقدام صورت گرفته، جریان سازی و تازه سازی مفاهیم سهمی در بهتر دیده شده جامعه هدف و افراد دارای معلولیت تحت پوشش سازمان بهزیستی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی بیش از ۱۸۰ هزار واحد مسکونی را احداث و در اختیار جامعه هدف قرار داده است، گفت: رزمایش مسکن و اشتغال در بهزیستی حوزه مهمی است که ترمیم اجتماعی را به دنبال دارد و در این حوزه به بهره گیری از ظرفیت مشارکت جویی و خرد جمعی نیاز داریم.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه موضوع مسکن از نمادهای بسیار مهم در حوزه توانمند سازی است، گفت:اگر افراد با کمک حاکمیت بتوانند مسکن خود را فراهم کنند، قطعا حال خوبی خواهند داشت. 

وی در پایان اظهار امیدواری کرد:برای بیان روایت پیشرفت بر اساس سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری و اسناد بالادستی بتوانیم با کمک استعدادهای پای کار به آیین نامه حرفه ای برای روان سازی این خدمت برسیم.

بنیامین شکوه فر دبیر کمیسیون مسکن و عمران هیئت دولت با اشاره به اهمیت این جلسه افزود: باتوجه به موضوع افراد دارای معلولیت و مشکلات معیشتی آنها بر اساس سخن معصومین و بزرگان، توفیق بزرگی است که خداوند نصیب شما کرده است و امیدواریم بتوانیم به پیشبرد اهداف کمک کنیم.

گفتنی است؛ در این جلسه تصویب نامه تامین مسکن افراد دارای معلولیت و مددجویان سازمان بهزیستی کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

پیش از این نیز کمیسیون فرهنگی و اجتماعی هیات دولت به منظور بررسی مسائل مربوط به جامعه هدف سازمان بهزیستی در این سازمان حضور یافته بود.

کد خبر 99436

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =