اجرای طرح غربالگری فشارخون بالا و دیابت در بهزیستی شهرستان اشنویه

پویش طرح غربالگری فشار خون و قند خون (دیابت) توسط کارشناسان بهداشت و درمان شهرستان اشنویه در بهزیستی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی اشنویه؛

اجرای برنامه بسیج ملی غربالگری و بیماریابی بیماری های فشارخون بالا وقند خون( دیابت )در بهزیستی اشنویه با حضور رئیس اداره ، کارکنان ستادی و اورژانس اجتماعی شهرستان در محل اداره و مجتمع انصار برگزار شد.
سید ابراهیم ایراندوست رئیس اداره بهزیستی اشنویه ضمن تقدیر از زحمات شبکه بهداشت و درمان گفت : با اجرای پویش ملی سلامت که برای دومین بار متوالی طی امسال در ادارات شهرستان اجرا گردیده است و امروز کارشناسان بهداشت با حضور در بهزیستی کارکنان اداره را از نظر سلامت جسمی(فشارخون،قندخون و قد و وزن) مورد پویش قرار دادند .
ایراندوست طی جلسه ای که با کارکنان اداره بهزیستی و شبکه بهداشت و درمان برگزار گردید خاطر نشان کرد ؛ امروزه مصرف غذاهای پرکالری و دارای نمک زیاد و غذاهای آماده و فست فودی در میان آحاد جامعه افزایش یافته و افراد بخصوص کارمندان پشت میز نشین اداری با بالا رفتن سن باید بیشتر به فکر سلامتی جسمی و روانی خود بوده ودر طول هفته ورزش برای سالم زیستن را فراموش نکنند و سالیانه آزمایشات سلامت خود را انجام دهندتا بتوان از بسیاری از بیماریها پیشگیری نمود.
همچنین کارشناسان بهداشت ودرمان برای کلیه کارکنان بهزیستی و اورژانس اجتماعی پرونده سلامت تشکیل و موارد انجام گرفته را جهت انجام مراقبت های آتی در پرونده های مذکور ثبت نمودند .

کد خبر 99433

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد