روابط عمومی بهزیستی آذربایجان شرقی برگزیده جشنواره "تبریز نگار"

همزمان با آیین اختتامیه رویداد رسانه‌ای تبریز نگار، نفرات برتر این رویداد رسانه‌ای اعلام و از روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی آذربایجان شرقی، دومین رویداد رسانه ای تبریزنگار که به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز و همراهی روابط عمومی و بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر برگزار شد، روابط عمومی بهزیستی آذربایجان شرقی موفق به کسب رتبه برگزیده در حوزه شهری شد.

در این رویداد که با استقبال و شرکت اصحاب رسانه و روابط عمومی برگزار شد؛ روابط عمومی بهزیستی آذربایجان شرقی با اثری با عنوان " شهری برای همه، به سود همه است/ هدف گذاری در ساختار نظام آموزشی با جلب همراهی همگان"  رتبه برتر و برگزیده ی این رویداد را از آن خود کرد و لوح سپاسی از سوی  مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز اهدا شد.

روابط عمومی بهزیستی آذربایجان شرقی برگزیده جشنواره "تبریز نگار"    روابط عمومی بهزیستی آذربایجان شرقی برگزیده جشنواره "تبریز نگار"

در این لوح آمده است؛

تبریز شهر جریان‌سازی رسانه‌ای، مرهون حضور تلاشگران عرصه آگاه‌سازی و مطالبه‌گری بوده و هست و کوشیده در بستر شور و شعور مردمانش، زمینه ساز گام برداشتن در مسیر قله‌های صعب باشد.  سخن گفتن، نوشتن و به تصویر کشیدن تبریز، فعلی است عظیم که به مدد فعالان رسانه‌ای و در آوردگاه محترم "تبریز نگار" در دومین منزل مقصود رسیده و راهی منزل جدید است.

حضور درخشان و ماندگار شما به عنوان چهره برگزیده در بخش شهر و مدرسه،  در دومین رویداد رسانه‌ای تبریز نگار را ارج نهاده و دوام حضور اثربخش تان بر لوح افتخارات تبریز عزیز را از درگاه ایزد یکتا خواستاریم.

روابط عمومی بهزیستی آذربایجان شرقی برگزیده جشنواره "تبریز نگار"    روابط عمومی بهزیستی آذربایجان شرقی برگزیده جشنواره "تبریز نگار"

رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز در این آیین بر ضرورت تقویت حلقه های همگرایی بین مدیریت شهری و رسانه ها برای دریافت بازخورد شهر و شهروندان در جهت توسعه و تعالی جامعه تاکید کرد.

نصیربیگی اظهار داشت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز مصمم است با رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت، کیفیت رویداد رسانه ای تبریزنگار را دوره به دوره ارتقاء دهد.

وی با اشاره به دریافت بازخوردهای مثبت در طول دو دوره برگزاری رویداد رسانه ای تبریزنگار، فقر تولید محتوا در رسانه های محلی به رغم جمعیت بالای شاغلان در این رسانه ها و تعداد بالای رسانه های محلی فعال را مورد یادآوری قرار داد و گفت: مرور آثار واصل شده به دبیرخانه تبریزنگار نشان می دهد این رویداد رسانه ای قادر است به افزایش جریان تولید محتوا در رسانه ها کمک کند ضمن اینکه بستری را فراهم کرده که نقدهای دارای منشاء اصلاح و سازندگی، به رشتۀ تحریر درآورده شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی کلانشهر تبریز نیز در این آیین با بیان اینکه برای افزایش مشارکت مردم در ادارۀ امور شهر و تصمیم گیری های مدیریت شهری، بسترسازی، آگاهی دهی، فرهنگسازی و آموزش بهترین راه ها هستند، افزود: جایگاه رسانه ها در این فرهنگسازی و نهایتاً جلب مشارکت مردمی، جایگاهی انکارناپذیر است و به رغم اینکه همۀ بخش ها در فرهنگسازی، سهم خود را دارند اما هیچ کدام به اندازۀ رسانه ها اثرگذار نیستند.

احمدی عنوان کرد: باید برای استفادۀ بیشتر از ظرفیت رسانه ها برای تقویت مشارکت مردم در ادارۀ امور شهر و ایجاد تفاهم بیشتر بین مردم و مدیران شهری، ساز و کاری تعیین و بسرعت عملیاتی شود چرا که عقب ماندگی هایی در این خصوص داریم و باید گام های بزرگ تری در این مسیر برداریم.

کد خبر 99404

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد