سروآباد/برگزاری اولین گردهمایی حلقه های میانی

به مناسبت یاد و خاطره شهادت سردار دلها،گرامیداشت روز زن و تبیین حلقه های میانی ،گردهمایی با حضور روحانیون،مدیران مدارس،روسای پایگاه‌های بسیج،روسای شوراهای اسلامی،دهیاران روستاها وتشکلهای مردمی ،در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی سروآباد برگزار گردید.

در این گردهمایی ،مهمانانی از جمله حاج آقا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان و چندین مدیرکل،فرماندار سروآباد و روسای ادارات سطح شهر حضور داشتند.

 در این مراسم، امام جمعه سروآباد ضمن خیر مقدم و تبریک روز زن و شهادت سردار دلها، به بیان سخنانی در خصوص مناسبت‌های مهم دی ماه از جمله؛حماسه نهم دی، رشادتهای سردار قاسم سلیمانی و تکریم روز زن اشاره کرد.

در ادامه،زارعی فرماندار سروآباد هم به بیان سخنانی در خصوص اهمیت این گردهمایی و فلسفه حلقه های میانی در تسهیل امور زندگی مردم پرداخت.

در ادامه حاج آقا پورذهبی، به تشریح و اهمیت تشکیل حلقه های میانی _که اولین بار این مهم توسط رهبر انقلاب بیان شده بود پرداخت و این حلقه‌ها را لازمه جامعه امروزی دانست و با اجرای این طرح آرمان‌های انقلاب که همانا خدمت بی منت به مردم و اداره کردن کشور توسط،مردم است مصداق واقعی پیدا می کند و هدف دولتمردان را هم آسایش و آرامش مردم دانست.

در پایان از فعالان عرصه های مختلف،حلقه های میانی با اهدای لوح سپاس تجلیل و قدردانی شد.

شایان ذکر است مدیر و پرسنل اداره بهزیستی هم در این گردهمایی حضور داشتند.

سروآباد/برگزاری اولین گردهمایی حلقه های میانی

سروآباد/برگزاری اولین گردهمایی حلقه های میانی

سروآباد/برگزاری اولین گردهمایی حلقه های میانی

کد خبر 99044

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد