جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور جامعه هدف بهزیستی

جشن گرامی‌داشت میلاد دخت پیامبر اسلام (ص)، حضرت فاطمه زهرا (س) برای بانوان شرکت‌کننده در برنامه ارتقاء توانمندی افراد دارای معلولیت جسمی_حرکتی، بینایی، شنوایی و سالمندان، در مجتمع فرهنگی رفاهی بهزیستی استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه؛
 
در این برنامه، مدیرکل، معاونین و مسئولین ارشد بهزیستی استان و همچنین جانجانی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه و همچنین مسئول جامعه معلولین استان حضور داشتند.
 
در ابتدای این برنامه شهبازی مدیرکل بهزیستی استان، ضمن خیرمقدم و تبریک این مناسبت، در اوصاف حضرت فاطمه زهرا (س) سخنانی ایراد کرده و سپس این مناسبت را به صورت ویژه به بانوان، مددجویان دارای معلولیت شرکت‌کننده و مادرانشان تبریک گفت.

در ادامه، جانجانی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری نیز از ارزش‌های اخلاقی دختر پیامبر (ع) و مقام مادر گفت و همچنین ابراز خوشحالی کرد که این جشن را با مددجویان سازمان بهزیستی همراه بوده و گرامی می‌دارد.
 
در این برنامه مددجویان به اجرای دکلمه در وصف مقام مادر پرداخته و گروه طنز و موسیقی نیز برای شادی مددجویان برنامه‌هایی اجرا کردند و در پایان مراسم به رسم گرامی‌داشت روز زن و مادر، هدایایی به تمامی شرکت‌کنندگان از طرف مدیرکل اهداء شد.


برای پیوستن به کانال اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه در پیام‌رسان ایتا، اینجا را لمس کنید

کد خبر 98811

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد