در آستانه سفر رئیس جمهور میز خدمت بهزیستی زنجان برپا می شود

مدیر روابط عمومی بهزیستی استان زنجان  گفت: همزمان با سفر رییس جمهور محترم به استان زنجان نماینده تام الاختیار معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور و رییس ستاد پذیرش و هماهنگی گروههای هدف بهزیستی کشور ، سرپرست بهزیستی استان و تیم مددکاران و ستاد پذیرش در این سفر، در میز خدمت بهزیستی استان زنجان مستقر بوده و به درخواست همشهریان و جامعه هدف پاسخ  خواهند داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان رباب موحداظهار کرد: با توجه به دور دوم سفر ریاست جمهوری به زنجان در روزهای پایانی هفته  جاری میز ارتباطات مردمی به منظور رسیدگی به درخواست های همشهریان و پاسخگویی به سوالات خانواده های تحت پوشش  و دریافت نامه های مردمی طی سه روز از ساعت ۸ صبح الی  ۱۸ و از تاریخ ۱۴ تا ۱۶ دی ماه در مرکز تامین و توسعه شهید فلاح بهزیستی ( جاده همایون) برپا می شود.

وی در خصوص نحوه درخواست خدمت از سازمان بهزیستی افزود: هر فرد که در سازمان بهزیستی دارای پرونده باشد می تواند با مراجعه به مرکز فلاح یا تماس با شماره تلفن ۱۱۱ درخواست خود را ثبت نماید.  کلیه مراحل فرایند و نتیجه درخواست، بصورت پیامک به شماره موبایل  اطلاع رسانی خواهد گردید. اگر فردی در سازمان بهزیستی دارای پرونده نباشد می تواند با مراجعه حضوری به میز خدمت بهزیستی شهرستان درخواست تشکیل پرونده بدهد.

وی خاطرنشان ساخت: : با توجه به اینکه غالب جامعه هدف بهزیستی،  قادر به استفاده از خدمات الکترونیک نبوده و از طرفی عده ای از متقاضیان دریافت خدمت از سازمان به دلیل معلولیت نمی توانند از خدمات به صورت الکترونیکی استفاده نمایند کلیه  خدمات  اعم  از الکترونیکی و غیر الکترونیکی به صورت جامع در میز خدمت نیز ارائه می شود.

کد خبر 98792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد