معرفی چهره های موفق و ماندگار جامعه هدف بهزیستی ایلام

روابط عمومی اداره کل بهزیستی ایلام با هدف آشنایی عموم با توانمندیهای جامعه هدف، معرفی چهره های موفق و توانمند را در دستور کار قرار داده که در نخستین گام و به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن اقدام به معرفی بانوان موفق می کند.

 بخش سوم: معرفی سرکار خانم "فرانک  شفیعی" زن سرپرست خانوار موفق ساکن زرنه شهرستان ایوان

"فرانک شفیعی" متولد سال ۱۳۶۷ است که در سن ۱۸سالگی ازدواج که متاسفانه فوت فرزند را در سن ۲۳ سالگی تجربه و در سن ۲۹سالگی نیز با فوت همسر، سرپرست خانوار با ۲فرزند دخترش می شود.

وی بعد از گذشت یک سال از فوت همسر به تحصیل روی می آورد و با حمایت مالی بهزیستی در رشته حقوق دانشگاه پیام نور دانشجو می شود، ترم آخر است که  در آزمون وکالت پذیرفته و اکنون در حال گذراندن دوره کارآموزی وکالت است تا در آینده نزدیک وکیل شود.

این بانوی موفق اکنون دانشجوی ترم سوم مقطع ارشد رشته حقوق و جزا با معدل الف است که در کنار تحصیل کار باغداری را هم پیش گرفته و از ۲سال گذشته با کاشت ۳۰۰ اصله نهال بادام در شهر زرنه در این زمینه نیز  فعالیت دارد.

وی موفق به کسب مدرک کمکهای اولیه، مهارت‌های داوطلبی و پروانه باغداری شده و سال گذشته به عنوان زن نمونه سال شهر زرنه از سوی شهرداری انتخاب شده است.

"فرانک شفیعی" نمونه یک بانوی موفق  است که علی رغم شکستهای سختی را که در سن کم و در مسیر پر هیاهوی زندگی تجربه کرده ولی بجای فرار از مشکلات و انزوا و گوشه نشینی، با تکیه بر خدا و به امید ۲فرزندش با تلاش و همتی بی نظیر  تحصیل را ادامه و اکنون با استقلال مالی یکی از بانوان موفق  محسوب می شود.

مادری که  یکی از اهداف مهم تحصیلش را اینگونه بیان می کند: شرایط من  ممکن است برای بسیاری از افراد رقم بخورد، تلاش کردم تا فرزندانم در آینده در نبود پدر با سربلندی از مادرشان نام ببرند، تحصیل را ادامه دادم تا متناسب با پیشرفت و علم روز بتوانم در کنار آنها همراهشان باشم.

مجموعه اداره کل بهزیستی ایلام برای ایشان و تمامی عزیزان جامعه هدف آرزوی موفقیت و سربلندی دارد.

#زنان_موفق

اخبار بهزیستی ایلام را در پیام رسانهای زیر دنبال کنید:

نرم افزار بله:     
    ble.ir/join/OGZjNjI2MW
نرم افزار ایتا:     
    https://eitaa.com/behzistiilam

کد خبر 98721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد