شهرری | بازدید سرزده از مرکز بهزیستی کهریزک

بخشدار ورئیس شورای بخش کهریزک به صورت سرزده از مرکز بهزیستی این شهربازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، حسین گراوند بخشدارکهریزک، معینی رئیس شورای بخش کهریزک از مرکز بهزیستی شهر کهریزک باز دید کردند.

در این بازدید حسین گراوند بخشدار و معینی رئیس شورای بخش کهریزک از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات به مدد جویان قرار گرفته و عملکرد این مرکز را مورد ارزیابی قرار داند.

پس از این بازدید بخشدار و رئیس شورای بخش کهریزک درجلسه ای که به این منظور در دفتر مسئول مرکزتشکیل شده بود شرکت کردند.
 
در ابتدای این جلسه زهرا تمله مسئول مرکز ضمن تشکر از حضور مسئولین شهرستان در این مرکز به  ارائه گزارشی از خدمات انجام شده به افراد دارای معلولیت و جامعه هدف پرداخت و گفت: با توجه به وضعیت معیشتی و اقتصادی کشور، معلولین و جانعه هدف نیاز بیشتری به حمایت و رسیدگی دارند و وظیفه همکاران من در این خصوص بسیار سنگین و طاقت فرسا است و البته خدمت به این قشر اجر معنوی و موجب رضایت خداوند است.  

تمله ادامه داد: تمام مسئولین شهرستان  باید برای خدمت رسانی بهتر به جامعه هدف بهزیستی پای کار بیایند و امیدوارم با ارائه راهکارهای مناسب و دقیق، همکاری و تعامل همه جانبه بتوان در بهبود و کیفیت بخشی به خدمات و اقدامات تلاشهای امیدوارانه ای به انجام رسد  و در ارتقاء سطح معیشت و زندگی این افراد موثر واقع شود.

 وی در ادامه افزود: این جامعه هدف بزرگ دارای شرایط خاص، با آسیب های رو به گسترش و چالش های متعددی روبرو است که بهزیستی به تنهایی نمی تواند مشکلات آنان را به طور کامل رفع کند و در این زمینه نیازمند حمایت حداکثری هستیم.

درادامه  گراوند بخشدار کهریزک ضمن عرض خداقوت و قدردانی از زحمات و تلاش بی دریغ کارکنان خدوم بهزیستی در راستای خدمات مطلوب به جامعه هدف، نقش ارزشمند سازمان بهزیستی در حوزه خدمات اجتماعی و رفاه اجتماعی ایران اسلامی را حائز جایگاه ویژه دانست و بیان کرد: بی شک برای کارکنان بهزیستی مایه مباهات است که در خدمت جامعه هدف خود بوده و اگر انسان با آگاهی در مسیری گام بردارد که دستگیری از بندگان، موجبات رضایت و خشنودی باری تعالی را فراهم کند با  انگیزه، اطمینان خاطر و آرامش بیشتری در محیط کار، تلاش و انجام وظیفه خواهد کرد.
 
گراوند با بیان اینکه حجم عظیم حوزه عملکردی بهزیستی نیاز به هم افزایی همه ارگان‌ها و خیرین دارد گفت:بخشداری کهریزک طبق سنوات گذشته همچنان آماده همکاری با بهزیستی در هر زمینه ممکن هستیم.

معینی رئیس شورای شهر کهریزک نیز در سخنانی از تلاش و زحمات کارکنان بهزیستی در راستای خدمت رسانی به قشر آسیب پذیر جامعه تقدیر کرد و گفت: خانواده بزرگ بهزیستی و جامعه تحت پوشش آن جز مظلوم ترین افراد جامعه بوده که نیازمند حمایتی همه جانبه از سوی تمامی نهاد ها و دستگاه های کشور هستند.

وی بیان داشت: شورای بخش کهریزک و مجموعه دستگاه های اجرائی شهرستان برای رفع مشکلات افراد دارای معلولیت از جمله اشتغال و مناسب سازی برنامه ریزی ها و نگاه ویژه ای دارند.

کد خبر 98669

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد