خنج|برگزاری سومین جلسه شورای سالمندان و کمیته مناسب سازی

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان خنج سومین جلسه کمیته هماهنگی و پیگیری مناسب سازی با دعوت از اعضا در محل فرمانداری شهرستان برگزار گردید. غلامی رئیس اداره بهزیستی ضمن خیر مقدم به اعضای شورای هماهنگی و پیگیری مناسب سازی ، با تاکید بر اهمیت اجرای مصوبات گفت: مهمتر از موضوع برگزاری کمیته های مورد نظر، مسئله پیگیری اجرای صحیح مصوبات مربوطه توسط تمامی ارگانهای خدمت رسان است.

غلامی در این جلسه به بیان مصوبات جلسه پیشین شورای هماهنگی و پیگیری مناسب سازی پرداخت و گفت: بهبود وضعیت مناسب سازی نیازمند اقدامات جدی و مشارکت همه ادارات است و خواستار حضور فعال تمام ادارات مرتبط و مسئول در جلسات و پیگیری مصوبات تا انتها گردید.
کریمیان ریاست جلسه و کارشناس عمران فرمانداری نیز خواستار پیگیری جدی مصوبات ستاد مناسب سازی شد و با منطقی خواندن مطالبات شهروندان،معلولان و جانبازان بر بهسازی معابر و مکان های پر تردد مانند ادارات ،پارک ها ،بانک ها و... تاکید کرد.
در پایان مسئولان ادارات از فعالیت ها وپیگیری های انجام شده در خصوص اجرایی شدن مصوبات جلسات قبل و اقداماتی که در این زمینه به انجام رسیده است ، گزارشی ارائه نمودند و از پیگیری‌های مستمر ریاست و کارکنان بهزیستی این شهرستان تقدیر نمودند.

کد خبر 98647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد