ممسنی|اجرای طرح سپاس و قدردانی از خانواده شهدا و جانبازان در اداره بهزیستی شهرستان ممسنی

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان ممسنی به منظور پاسداشت و گرامیداشت خانواده شهدا و جانبازان طرح سپاس و قدردانی از کارکنان و فرزندان خانواده های ایثارگر و جانباز اداره بهزیستی با حضور امام جمعه‌ شهرستان ، رئیس بنیاد شهید و جانبازان شهرستان و کارکنان مراکز دولتی و غیر دولتی در سالن اجتماعات اداره بهزیستی برگزار گردید.

کراری سرپرست اداره در شروع برنامه با بیان فداکاری و جان فشانی های شهدا و صبوری خانواده های آنان بیان داشت هیچ تقدیر و تشکری سختیهای زندگی خانواده شهدا و جانبازان را جبران نمی کند. ایشان یادآور شد که ۱۰ نفر از کارکنان این اداره از خانواده معزز شهدا و جانبازان هستند و فرصتی برای تشکر از آنها به وجود نیامده و امروز فرصت مغتنمی جهت تقدیر از کارکنان ایجاد شده است.
امام‌جمعه شهرستان ضمن تشکر از اداره بهزیستی به خاطر انجام این برنامه خاطر نشان کردند درد در هر عضوی از بدن درد هست و ایجاد محدویت دارد ولی وقتی فردی با هدفی روشن در مسیر دفاع از وطن قدم برمی دارد این مشکلات و سختی ها برایش دلخوشی می شود و هیچ گاه پشیمان نمی گردد. بیان خاطرات شیرین از دوران اسارت امام جمعه‌ و تقدیر از کارکنان پایان بخش مراسم بود.

کد خبر 98566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد