در رسانه| بهره مندی ۶۰۰ خانوار دارای فرزند ۲ قلو به بالا از خدمات بهزیستی ایلام

ایلام - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان ایلام با اشاره به اقدام‌های گسترده دولت سیزدهم برای جامعه هدف این مجموعه، گفت: بیش از ۶۰۰ خانوار ایلامی دارای فرزند ۲ قلو به بالا از مستمری ماهیانه برخوردار شده اند.

"حسین نورعلیوند" شامگاه سه شنبه در حاشیه رویداد جام رسانه امید در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه برخی از این خدمات برای نخستین بار ارائه شده است، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین این اقدام ها حذف دهک درامدی خانواده های دارای فرزند سه قلو به بالا برای برقراری مستمری بوده است.

وی برداشتن سقف پرداخت بیمه بازنشستگی معلولان و افزایش ۲ برابری کمک هزینه مسکن سهم بهزیستی ویژه خانواده‌های ۲ معلول به بالا را از دیگر خدمات دولت سیزدهم برای جامعه هدف برشمرد.

مدیرکل بهزیستی ایلام یکی دیگر از اقدام‌های مهم را برقراری حق پرستاری و حق نگهداری در منزل معلولان و بیماران ضایعه نخاعی برای اولین بار عنوان کرد و گفت: این خدمت تاکنون برای ۴۶۴ فرد دارای معلولیت فراهم شده است.

وی برقراری مستمری تمامی خانوارهای پشت نوبت، معرفی ۲۹ هزار مددجو برای رایگان شدن تعرفه آب، برق و گاز و افزایش سه مرحله ای مستمری جامعه هدف را از دیگر خدمات اولی دولت برای جامعه هدف عنوان کرد.

#پیشرفت_ ایلام
#پیشرفت_ ایران
#لیگ رسانه _امید
#ایرنا_ ایلام
#تیم_خبری_شهید_محمود_صارمی

کد خبر 98280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد