حضور رئیس اداره پذیرش بهزیستی کشور در محلات کم برخوردار شهرستان حمیدیه/ تقدیر از کارکنان اداره پذیرش و هماهنگی بهزیستی خوزستان

روز سه شنبه ۲۱ آذرماه، سید جمال رحمانی رئیس اداره پذیرش و هماهنگی گروههای هدف سازمان بهزیستی کشور به همراه مدیرکل بهزیستی خوزستان، امام جمعه شهرستان، فرمانده سپاه، معاون سیاسی فرمانداری و روسای برخی ادارت شهرستان ضمن حضور در میز خدمت بهزیستی حمیدیه واقع در حسینیه سیدخلف سعیدی و دیدار چهره به چهره با مددجویان، درخواست های ایشان را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خوزستان، در این دیدار بالغ بر ۱۵۰ درخواست در زمینه حق پرستاری، تامین لوازم ضروری منزل، مسکن، کمک هزینه درمان و ... بررسی، ثبت و دستورات لازم در خصوص آن صادر شد.

 رحمانی همچنین ضمن حضور در منزل تعدادی از خانواده های دارای دو معلول تحت پوشش بهزیستی حمیدیه، موضوع مناسب سازی و ساخت مسکن برای این خانواده ها را بررسی و دستورات لازم جهت پیگیری درخواست های ایشان صادر کرد.

گفتنی است رئیس اداره پذیرش و هماهنگی گروههای هدف سازمان بهزیستی کشور، در حاشیه حضور خود در استان خوزستان، از کارشناسان اداره پذیرش و هماهنگی بهزیستی به پاس تلاش های ایشان در زمینه تسهیل و تسریع خدمت رسانی به مددجویان، تقدیر و تشکر به عمل آورد.

کد خبر 97283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد