شهریار | نکوداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت

فاتحی نژاد سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان شهریار و رئیس بهزیستی شهرستان شهریار در فرهنگسرای استاد شهریار به مناسبت نکوداشت سالروز جهانی افراد دارای معلولیت حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در این مراسم نیک افشار رئیس  بهزیستی شهرستان  ضمن خیر مقدم اظهار داشت : کمبود منابع همواره وجود داشته اما متصل شدن به توان خیرین و مردم بسیار اهمیت دارد و ما در سازمان بهزیستی یاری گری اجتماعی را مرور کردیم در به میدان آوری نهادها شکل گیری صورت گرفته و مصادیق برجسته و روح افزا و غرور آفرین ملی را در این عرصه شاهد هستیم.
فاتحی نژاد ضمن تقدیر از برگزار کنندگان بااشاره به اینکه روز جهانی معلولیت معطوف به حمایت معلولین نیست وروز هشدار وتلنگری است برای پیشگیری از معلولیت، ایشان اشاره کرد سازمان ها وبرخی نهادهای بین المللی از یک سو حمایت از معلولین را اعلام می دارند  ولی در عمل به افزایش آن کمک میکنند و معلولیت هزاران نفری در حملات رژیم غاصب صهیونیستی به فلسطین و غزه نمونه بارز آن است.

ایشان با اشاره به اینکه معلولیت محدودیت نیست ارزش وظرفیت انسانها را به حرکت وقدرت وتفکر وتعقل آنها وجنس آنها را در لایه های دانست و معلولین را  افرادی با توانمندی وظرفیت بالا و سرآمد جامعه  برشمرد وعنوان کرد :  آنها نمونه بارزی از عظمت انسانهایی هستند  که باقدرت اراده وپشتکار کارهای برجسته ای در کلیه سطوح مختلف انجام میدهند.

وی افزود : درخصوص ارتقا وضعیت اجتماعی ورفاهی معلولین در کشور کارمطلوبی صورت گرفته ولی به  هدف نهایی فاصله داریم  و وظایف گروههای مردمی، ثمن ها، خیرین و سایر دستگاهها همیشه درکنار بهزیستی باشند

کد خبر 97185

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد