بازدید رئیس اداره پذیرش بهزیستی کشور از منازل مددجویان شهرستانهای ایذه،باغملک و هفتکل

سید جمال رحمانی رئیس اداره پذیرش و هماهنگی گروههای هدف سازمان بهزیستی کشور ،روز دوشنبه۲۰ آذرماه در اولین روز سفر به استان خوزستان از منزل تعدادی از مددجویان و خانواده های دارای معلول شهرستان های ایذه،باغملک و هفتکل بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خوزستان،رحمانی به اتفاق معاون توانبخشی و رئیس اداره پذیرش بهزیستی خوزستان  پس از حضور در میز ارتباطات مردمی یکی از مناطق کم برخوردار شهرستان دزپارت ،در ادامه با حضور در شهرستانهای ایذه ،باغملک و هفتکل و با همراهی روسای بهزیستی این شهرستانها  از منزل تعدادی از مددجویان و خانواده های دارای معلول زیر پوشش بهزیستی در مناطق کم برخوردار و محروم بازدید و ضمن بررسی مسائل و مشکلات این عزیزان، راهکارهایی  جهت رفع مشکلات ایشان ارائه کردند.

رئیس اداره پذیرش و هماهنگی گروههای هدف بهزیستی کشور هدف از این  دیدارها  را دلجویی از مددجویان  در راستای خدمت رسانی بهتر به جامعه هدف عنوان کرد و گفت: حضور در منازل مددجویان باعث آشنایی هرچه بیشتر با  مسائل و مشکلات این عزیزان شده و  موجب تسریع در حل نیازها و معضلات ایشان می‌شود.

در این بازدیدها ضمن بررسی مشکلات معیشتی، درمانی،مسکن و اشتغال مددجویان ،پیگیری نیازهای  این خانواده ها در اسرع وقت و تا حصول نتیجه در دستور کار قرار گرفت.

شایان ذکر است سید جمال رحمانی  در کنار بازدید از منازل مددجویان ، از مرکز نگهداری از سالمندان شهرستان ایذه نیز بازدید کرد.

کد خبر 97166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد