رسانه| 
معاون بهزیستی بوشهر خبر داد.
ساخت ۵۷۳ واحد مسکونی ویژه خانوارهای تحت پوشش بهزیستی استان بوشهر

بوشهر- معاون مشارکت‌ها، اشتغال، مسکن و مراکز غیردولتی بهزیستی استان بوشهر گفت: ساخت ۵۷۳ واحد مسکونی ویژه خانوارهای تحت پوشش در این استان آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا هوشیار صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اشتغال‌زایی و توانمندسازی اقتصادی جامعه تلاش‌های خوبی توسط بهزیستی استان بوشهر انجام گرفته است.

وی با اشاره به پرداخت ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ به ۴۵۸ نفر خاطرنشان کرد: از این تعداد ۳۱۵ نفر از معلولان هستند که در سامانه رصد اشتغال ثبت شده است.

معاون بهزیستی استان بوشهر با اشاره به آغاز ساخت ۵۷۳ واحد مسکونی ویژه خانوارهای تحت پوشش ادامه داد: ۵۵ واحد در مرحله پی‌کنی، ۳۹۹ واحد اسکلت‌بندی، ۱۸۷ واحد مسکن در مرحله نازک‌کاری است.

وی با بیان اینکه ۷۰۰ واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در مرحله تأیید نهایی، افتتاح حساب و تخصیص پروژه است اضافه کرد: از این تعداد ۳۲۵ واحد مسکونی در حال تخصص پروژه و در مرحله انعقاد قرارداد است.

هوشیار بیان کرد: در سال جاری ساخت ۱۹۵ پروژه مسکونی تأمین اعتبار شده که حدود ۷۰ درصد آن متعلق به معلولان است.

وی کمک بلاعوض سازمان بهزیستی در تهیه و ساخت مسکن مددجویان را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: برای کمک به جامعه هدف در تأمین مسکن امسال تاکنون معادل ۲۴ میلیارد تومان مستندات ارسالی و تأیید شده است.

کد خبر 96912

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد