نجف‌آباد| توانمندسازی معلولین و مطالبه حقوق آنها در اولویت برنامه‌های بهزیستی

رئیس اداره بهزیستی شهرستان نجف‌آباد در نشست خبری گرامیداشت افراد دارای معلولیت، گفت: توانمند سازی معلولین و مطالبه حقوق آنها در اولویت برنامه‌های بهزیستی است.

به گزارش روابط عمومی، علیرضا قناعت‌کار  ضمن گرامیداشت فرارسیدن ۱۲ آذرماه، روز جهانی افراد دارای معلولیت و تقدیر از فعالیت‌های اصحاب رسانه در راستای معرفی و شناساندن هرچه بهتر اهداف و خدمات بهزیستی به آحاد مردم، با اشاره به شعار امسال هفته معلولین اظهار داشت: توانمند سازی معلولین و مطالبه حقوق آنها در اولویت برنامه‌های بهزیستی است.

وی در ادامه افزود: از هر تریبون و فضایی برای پیگیری و گرفتن حق و حقوق معلولین استفاده خواهیم کرد. همچنین به منظور آشنایی بیشتر با قوانین ویژه معلولین جزواتی آماده شده است و بزودی برای مدیران ادارات ابلاغ  می‌شود  و از دستگاه‌های اداری خواهیم خواست در خصوص حق و حقوق معلولین برنامه‌های خود را ارائه دهند.

رئیس بهزیستی شهرستان نجف آباد، ضمن ارائه عملکرد آماری از فعالیت های بهزیستی در سال جاری، با اشاره به اینکه شرکت اتوبوسرانی نجف‌آباد در سال جاری فاز اول مناسب سازی معلولین را شروع کرده است، افزود: همه ادارات موظفند در راستای قانون، نسبت به مناسب سازی اماکن و معابر برای معلولین اقدام کنند.

درپایان این نشست، قناعتکار ضمن قدردانی از مدیران اداراتی که در زمینه مناسب‌سازی اماکن و معابر برای معلولان اقدام کرده‌اند، به سوالات خبرنگاران در خصوص فعالیت های بهزیستی پرداخت.

نجف‌آباد| توانمندسازی معلولین و مطالبه حقوق آنها در اولویت برنامه‌های بهزیستی

کد خبر 96876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد