شهرستان همدان| دومین جلسه ستاد مناسب سازی

با حضور معاون امور عمرانی فرمانداری، مدیر بهزیستی، نماینده تشکلهای معلولین همدان و مدیران و کارشناسان حوزه دومین جلسه ستاد مناسب سازی شهرستان همدان در سالن اجتماعات شهدای فرمانداری با قرائت قرآن کریم برگزار گردید.

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان همدان در ابتدا نوروزی مدیر بهزیستی شهرستان ضمن عرض خیرمقدم و تشکر از حضور مدعوین و گرامیداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت و ارائه گزارشی از اقدامات و عملکرد دبیرخانه گفت: با توجه به تعداد بالای معلولین عزیز و همچنین سالمندان و افراد با نیازهای ویژه ضرورت دارد در امر مناسب سازی اهتمام بیشتری توسط متولیان امر و همه ادارات دولتی و غیر دولتی صورت پذیرد تا در خصوص حضور و تردد این افراد در جامعه تسهیلگری شود.

نوروزی افزود: در اسرع وقت جلسات کمیته فنی مناسب سازی شهرستان به صورت میدانی و حضور در معابر عمومی و پرتردد برگزار خواهد شد.

در ادامه افشاری نماینده تشکلهای معلولین همدان نیز در خصوص مشکلات معابر و پیاده راه ها مسائلی را بیان نمودند.

عبدلی معاون فرماندار نیز مطالبی در خصوص حل مشکلات مناسب سازی شهرستان همدان عندان نموده و گفت: در حوزه مناسب سازی باید همه دست به دست هم دهند تا بتوانیم با هم افزایی و مشارکت عمومی در خصوص این امر مهم قدم برداشته و موانع را برطرف نمائیم و با برگزاری جلسات کمیته فنی مناسب سازی چالش های این حوزه شناسایی شود و بخشی از اعتبارات عمرانی در این خصوص هزینه شود.

کد خبر 96741

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد