شهرستان همدان |برگزاری مراسم روز جهانی افراد دارای معلولیت در شهرستان

مراسم گرامیداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت توسط موسسه خیریه توانیاران صبح الوند با حضور مدیرکل، معاون توانبخشی بهزیستی استان، مدیر بهزیستی شهرستان همدان و جمعی از خانواده های افراد دارای معلولیت، خیرین و مسئولین استانی در هتل باباطاهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان همدان در ابتدای این مراسم دکتر شاهقدمی مدیرکل بهزیستی استان ضمن گرامیداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت و تشکر از برگزار کنندگان این مراسم گفت: بهزیستی در حوزه های مختلف به جامعه هدف معزز ارائه خدمات می نماید و با توجه به گسترده گی این خدمات و نیاز جامعه هدف دولت به تنهایی پاسخگوی آن نخواهد بود و خیرین محترم که همیشه یار و یاور بهزیستی بوده اند همیشه گره گشا هستند و ما سپاسگزار این عزیزان هستیم.

شاهقدمی افزود: همچنین قدردان زحمات خانواده های عزیزی که دارای فرزند معلول هستند نیز هستیم و می دانیم که تلاش زیادی در جهت توانمندسازی این عزیزان انجام می دهند.

در ادامه این مراسم برنامه های متنوعی تدارک دیده شده بود و اجرا گردید و در پایان جوایزی بسیاری که توسط خیرین بزرگوار و همچنین بهزیستی و هیات ورزشی جانبازان و معلولین تدارک دیده شده بود به حضار و ورزشکاران دارای معلولیت تقدیم گردید.

کد خبر 96731

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد