تقدیر از علی موسی‌پور قهرمان دوومیدانی ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه | سنقروکلیایی

به مناسبت گرامی‌داشت هفته تکریم افراد دارای معلولیت، علی موسی‌پور قهرمان دارای معلولیت شنوایی که تحت حمایت بهزیستی سنقروکلیایی است، مورد تقدیر قرار گرفت. 

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه؛

موسی‌پور که در مسابقات آسیایی و اقیانوسیه موفق به کسب مدال نقره در رشته پرتاب وزنه و مدال برنز در رشته پرتاب چکش شده است، طی دیداری توسط اکبری نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان، قربانی فرماندار و صحرایی رئیس بهزیستی مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت.

در این دیدار اکبری نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان اظهار داشت: معلولیت محدودیت نیست و این را ورزشکاران ما در عرصه‌های مختلف و میادین ملی و بین‌المللی همواره به اثبات رسانده‌اند. ورزشکارانی که با توجه به معلولیت توانسته‌اند در مسابقات مختلف برای ایران اسلامی کسب افتخار کنند از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند. 

صحرایی رئیس بهزیستی این شهرستان نیز ضمن گرامی‌داشت هفته افراد دارای معلولیت ابراز داشت که سازمان بهزیستی برای همراهی و همدلی با این مددجویان توانمند که گنجینه‌های عظیم در عرصه‌های مختلف برای کشور هستند، از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و زحمات این ورزشکاران را با حمایت‌های همه‌جانبه پاس می‌دارد.
 


برای پیوستن به کانال اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه در پیام‌رسان ایتا، اینجا را لمس کنید

کد خبر 96567

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد