تلاش و خدمت به معلولان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی، رفع مسائل و مشکلات آنها رسالت اصلی بهزیستی است.

در راستای هماهنگی در خدمت به جامعه هدف بهزیستی رضا محمودی سرپرست بهزیستی استان بوشهر با احمد لطفی فرماندار شهرستان تنگستان در دفتر فرمانداری دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر در این دیدار رضا محمودی سرپرست بهزیستی استان با تاکید بر خدمت هر چه شایسته تر به جامعه هدف بهزیستی استان اظهار داشت: مشارکت خیرین با بهزیستی و فعالیت تشکل های اجتماعی زحمتکش و پا به کار در این زمینه می تواند در تحقق اهداف مورد نظر بهزیستی که همان دفاع از حقوق افراد دارای معلولیت هست موثر و واقع باشد.

محمودی با بیان اینکه تلاش و خدمت به معلولین و مددجویان تحت پوشش و رفع مسائل و مشکلات آنها رسالت اصلی بهزیستی است افزود: با برنامه ریزی هایی که با معاونین و کارشناسان تخصصی در بهزیستی استان صورت می گیرد تمام تلاش خود را می بندند که بهترین خدمات تخصصی به این عزیزان در دستور کار قرار گیرد.

احمد لطفی فرماندار شهرستان تنگستان نیز از فعالیت های بهزیستی استان در حوزه‌های مختلف اجتماعی، توانبخشی، پیشگیری، مشارکت‌های مردمی و اورژانس اجتماعی در ارائه خدمت به مردم و جامعه هدف تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه دو طرف در خصوص طرح های عمرانی و جاری در خصوص مساعدت همکاری مجموعه فرمانداری با بهزیستی استان گفتگو کردند.

کد خبر 96436

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد