دشتی| رئیس بهزیستی شهرستان دشتی با بخشدار بخش شنبه و طسوج دیدار کرد.

مراد زارع رئیس بهزیستی شهرستان دشتی در این دیدار ضمن تشکر از همراهی و همکاری بخشدار و دهیاران بخش با مجموعه بهزیستی شهرستان به ارائه گزارشی از خدمات بهزیستی شهرستان در حوزه های توانبخشی، امور اجتماعی، خدمات اورژانس اجتماعی، پیشگیری از معلولیت ها، پیشگیری از آسیب های اجتماعی، مسکن، اشتغال و توانمند سازی جامعه هدف پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر و به نقل از بهزیستی دشتی، زارع با اشاره به ۲۱۰ اشتغال و واگذاری ۶۰ واحد مسکونی بیان کرد: بهزیستی در زمینه توانمند سازی جامعه هدف به خصوص در حوزه مسکن و اشتغال خدمات مفیدی به جامعه هدف ارائه نموده است.

وی اظهار داشت در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی کارگاه های متعددی از قبیل طرح مانت، کارگاه های مهارت آموزی، طرح ارتقاء مهارت های شناختی رفتاری، کارگاه های پیشگیری از اعتیاد و ... در سطح شهرستان و بخش و روستا ها برگزار گردیده است.

زارع  ادامه داد: در زمینه ارائه خدمات به معلولین و مددجویان بویژه در حوزه لوازم ضروری نیازمند مشارکت بیش از پیش تمامی دستگاه ها، خیرین و نهادهای انقلابی هستیم.

شهنیایی بخشدار بخش شنبه و طسوج ضمن تبریک روز جهانی معلولین اظهار داشت: خدمت به مردم به ویژه معلولین و مددجویان موهبت و فرصتی از سوی خداوند متعال است که به ما عنایت شده است و از این فرصت می بایست نهایت استفاده را کرد.

وی بیان کرد: در مسیر خدمت به جامعه هدف بهزیستی و هم افزایی بخشداری و دهیاران نهایت تلاش و همکاری را با مجموعه بهزیستی خواهند داشت.

بخشدار شنبه و طسوج مناسب سازی ادارات، معابر و اماکن عمومی را از اولویت خود دانست.

کد خبر 96426

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد