بازدید مدیر کل بهزیستی هرمزگان از مرکز آموزشی توانبخشی آوای امید

به مناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت ، مدیرکل بهزیستی هرمزگان با حضور در مرکز روزانه آموزشی توانبخشی آوای امید از بخش های مختلف بازدید و نحوه ارائه خدمات را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ به مناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت ، مدیرکل بهزیستی هرمزگان به همراه مهدی محمدی معاون توانبخشی و فائزه زارع سرپرست  اداره بهزیستی شهرستان بهزیستی بندرعباس در مرکز روزانه آموزشی توانبخشی آوای امید حضور یافت.
سامیه جهانشاهی ضمن تبریک این روز با کارکنان این مرکز از نزدیک دیدار و گفتگو کرد و نحوه ارائه خدمات تخصصی آموزشی توانبخشی به کودکان را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود تشخیص و مداخله زود هنگام در اختلال اتیسم  را مهم برشمرد و افزود : اوتیسم به عنوان یکی از اختلالات عصبی رشدی، جنبه مختلف توانمندی های فرد مبتلا شامل مهارت های شناختی، اجتماعی و ارتباطی  را تحت تاثیر قرار می دهد و عدم تشخیص به موقع آن مشکلات بسیار زیادی را برای مبتلایان و خانواده این افراد به وجود می آورد.
جهانشاهی اذعان داشت : باید  با بهره گیری از روشهای خلاقانه و انجام  برنامه‌ریزی منسجم و هماهنگ و ارائه خدمات تخصصی نوین به این گروه از کودکان ، آموزش های والد محور را در دستور کار قرار داد .
وی  در پایان از زحمات و تلاشهای ارزنده کارکنان این مرکز در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف تشکر و قدردانی نمود.

کد خبر 96337

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد