دیلم| بررسی مشکلات  مرکز ترک اعتیاد فجر دیلم  با حضور  رئیس دادگستری شهرستان دیلم

جلسه هم اندیشی در خصوص مشکلات مرکز ترک اعتیاد فجر دیلم با حضور رئیس دادگستری شهرستان دیلم، دادستان عمومی و انقلاب، کارشناس معاونت اجتماعی دادگستری، مسئول دبیرخانه معاونت اجتماعی دادگستری استان بوشهر، رئیس بهزیستی شهرستان، مسئول دبیرخانه پیشگیری از وقوع جرم دادگستری در محل دادگستری شهرستان دیلم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهرو به نقل از بهزیستی شهرستان دیلم در این جلسه علیرضا امینی رییس دادگستری شهرستان دیلم با بیان مشکلاتی که بیماری اعتیاد برای خانواده و جامعه درپی دارد بر اشتغال معتادین بهبود یافته تاکید کرد و گفت: فراهم آوردن زمینه اشتغال برای بهبود یافتگان نه تنها از از عود مجدد آنها جلوگیری می کند بلکه زمینه توانمدسازی و بازگشت آنان به کانون گرم خانواده را فراهم می کند.

فاطمه جوهری رئیس بهزیستی دیلم نیز گفت:درمان اعتیاد و کاهش آسیب های اجتماعی از موضوعاتی است که دولت به جد پیگیر آن است و وفاق و همدلی بین دستگاههای دخیل در این موضوع باعث پیشرفت و موفقیت در امر کاهش اعتیاد و آسیب های اجتماعی در سطح جامعه می باشد.

در پایان اعضای حاضر در جلسه از مرکز بازدید بعمل آورند و با مدیر و مقیمان مرکز دیدار کردند و از نزدیک در جریان روند اجرایی مرکز، نحوه پذیرش و ترخیص، اقدامات درمانی، حمایتی و بهداشت فردی و تغذیه قرار گرفتند.

کد خبر 96272

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد