یازدهمین نمایشگاه دستاوردهای هنری افراد دارای معلولیت برپا شد

سرپرست بهزیستی استان زنجان از افتتاح یازدهمین نمایشگاه دستاوردهای هنری افراد دارای معلولیت خبر داد و گفت: همت افراد دارای معلولیت درس بزرگی است برای افراد سالم که چگونه علیرغم محدودیت های بسیار، این گروه تلاش می کنند شرایط زندگی خود را تغییر دهند و چگونه امید در زندگی این گروه جاری و ساری است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان دکتر روح اله خدابنده لو در حاشیه مراسم افتتاح یازدهمین نمایشگاه دستاوردهای هنری افراد دارای معلولیت به انگیزه  و تلاش افراد دارای معلولیت در جهت بهبود زندگی خودشون اشاره کرد و افزود: افراد دارای معلولیت در عرصه های مختلف فرهنگی- هنری و ورزشی همواره به موفقیت های بزرگی دست یافته اند.  

وی با تاکید بر اینکه با فراهم آوردن بستر مناسب و ایجاد فرصت های برابر می توان زمینه اشتغال و کار آفرینی این قشر از جامعه را فراهم آورد، گفت: باید این فرصت برای افراد دارای معلولیت فراهم شود تا توانمندی و استعداد هنری و شغلی خود را رشد داده و از این استعداد نه تنها در جهت منافع اقتصادی خانواده و خود استفاده کنند بلکه از این رهگذر گامی بلند به سوی سلامت فکری، روانی و ایجاد اعتماد به نفس و در نهایت غنی سازی جامعه بردارند.

سرپرست بهزیستی استان زنجان با اشاره به فعالیت ۱۳ مرکز روزانه، حرفه آموزی و کارگاههای تولیدی حمایتی  در سطح استان تصریح کرد: بیش از ۵۰۰ نفر از افراد دارای معلولیت از این مراکز خدمات دریافت می گنند.

خدابنده لو خاطرنشان کرد:در سازمان بهزیستی مراکز حرفه آموزی و حمایت شغلی داریم و این افراد را تا رسیدن به توانمند سازی حمایت می‌کنیم. 

گفتنی است این نمایشگاه به همت مرکز روزانه آموزشی و توانبخشی افراد دارای معلولیت جسمی و حرکتی بهبود از تاریخ ۱۳ الی ۱۵ آذر در فرهنگسرای امام برپا می شود.

کد خبر 96254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد