فسا|همایش روزجهانی افراد دارای معلولیت

برگزاری همایش روز جهانی افراد دارای معلولیت با شعار باور توانمندی ها ،نوید بخش دنیایی دسترس پذیر با همکاری مراکز مثبت زندگی در بخش شیبکوه فسا

به گزارش روابط عمومی بهزیستی فسا :

به مناسبت گرامیداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت ،همایشی به همین منظور با شعار باور توانمندی ها ،نوید بخش دنیایی دسترس پذیر ، با همکاری مراکز خدمات بهزیستی مثبت زندگی تحت نظارت اداره بهزیستی فسا ، در سالن آموزش و پرورش زاهدشهر واقع در بخش شیبکوه از توابع شهرستان فسا برگزار شد.
در این همایش که با حضور دکتر مرادی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار ویژه فسا ،امام جمعه ،شهردار،شورای شهر،بخشدار مرکزی شیبکوه و سایر مسئولین محلی برگزار شد ؛
فاطمه رضائیان رئیس اداره بهزیستی، ضمن تبریک و گرامیداشت این روز و اشاره به شعار باور توانمندی ها ،نوید بخش دنیایی دسترس پذیر ، گزارشی از عملکرد این اداره در حوزه معلولین ، همچنین خدمات ارائه شده و خدمات در دست اقدام ، مطالبی را عنوان نمود.
در ادامه دکتر مرادی معاون سیاسی امنیتی فرماندار ویژه فسا با اشاره به این‌ موضوع که همه دستگاهها موظف به خدمت رسانی به معلولین هستند و این تنها وظیفه بهزیستی نیست ، از مسئولین خواست در خصوص تامین مسکن آنها اقدامات لازم انجام دهند.
سپس حجه الاسلام والمسلمین خرم دل امام جمعه زاهدشهر ، به مشیت الهی و توانمندی ذاتی معلولین اشاره کرده و بیان نمود تکریم معلولین وظیفه همگانی است.
همچنین آقای ملک حسینی رئیس دادگستری بخش شیبکوه در خصوص حمایت‌های مالی از گروههای هدف بهزیستی مطالبی را بیان کرد.

شایان توجه است در این همایش ،خالقی نماینده مراکز مثبت زندگی در فارس و نائب رئیس هیئت مدیره مراکز مثبت کشوری و خدیو صاحب امتیاز مرکز مثبت کد۶۹۶۰، گزارشی در خصوص اهداف مراکز مثبت و خدمات ارائه شده به گروههای هدف توسط این مراکز در سطح شهرستان ارائه نمودند.
 در پایان،  برنامه های میز خدمت در راستای پاسخگویی به گروههای هدف  ،تقدیر از خیرین و تسهیلگران نمونه و... انجام شد.

کد خبر 96171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد