شهرضا|  روز جهانی افراد دارای معلولیت، روزی برای روشن کردن اذهان عمومی

مراسم گرامیداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت با شعار باور توانمندی‌ها، نویدبخش دنیایی دسترس‌پذیر با حضور مسئولان شهرستانی و جامعه هدف بهزیستی در تالار سرو شهرضا برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرضا، مراسم گرامیداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت به همت موسسه جسمی، حرکتی، نخاعی وکمایی و مرکز توانبخشی معلولین ذهنی شهید مدرس و همکاری اداره بهزیستی  با حضور رئیس اداره، نماینده فرماندار، اعضای شورای شهر، شهردار، روسای ادارات، کارشناسان و جامعه هدف  بهزیستی در تالار سرو برگزار شد.

مرجان ناظم پور ضمن تبریک این روز جهانی به خانواده بزرگ بهزیستی گفت: هدف از نامگذاری این روز، روشن شدن اذهان عمومی درباره معلولیت‌هاست، که باید به پیوستن افراد دارای معلولیت در عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی منجر شود.

وی ادامه داد: روز معلول روز دستانی است که راه می‌روند، چشمانی که می‌شنوند، سرانگشتانی که می‌بینند و ذهن‌هایی که سرشار از عاطفه‌اند آنان شنا کردن در خلاف جهت آب را خوب می‌دانند. صبرپیشگانی که جزئی از توان ظاهری خود را داده‌اند و بر توانمندی پنهان خود افزوده‌اند.
در ادامه شهردار شهرضا نیز ضمن تبریک این روز بزرگ با ابراز خوشحالی از حضور در جمع پر انرژی جامعه هدف بهزیستی گفت: معلولیت، محدودیت نیست و تلاش می‌کنیم بیش از پیش پیگیر دسترس‌پذیری شهرمان در راستای حضور فعال و مشارکت اجتماعی همه افراد دارای معلولیت در جامعه باشیم.

امین تاکی افزود:  امیدواریم شهرمان را به شهر آرمانی دوست‌دار معلول نزدیک‌تر کنیم و در اولین فرصت دیداری با مسئولین و مدیران اداره بهزیستی و مراکز تحت نظارت جهت هم اندیشی و بررسی معضلات خواهیم داشت.
به گزارش روابط عمومی، این مراسم برنامه‌های متنوع هنری اعم از اجرای گروه سرود، نمایش و موسیقی توسط هنرمندان دارای معلولیت از مراکز تحت نظارت بهزیستی به شکل زیبا و هنرمندانه ای اجرا شد و در پایان این مراسم از نفرات برتر و معلولان موفق و قهرمانان کشوری و جهانی تقدیر بعمل آمد.
 

کد خبر 96084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد