شهرستان بوشهر| نشست صمیمانه فرماندار بوشهر با مدیران عامل انجمن های معلولین

همزمان با روز جهانی افراد دارای معلولیت صالح رحیمی فرماندار به اتقاق مهدی عابدی معاون سیاسی امنیتی و بختیاری مشاور امور ایثارگران در فرمانداری بوشهر با حضور در دفتر صدیقه بهشتی پور سرپرست مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر با مدیران عامل انجمن های معلولین این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر در ابتدای این دیدار صدیقه بهشتی پور سرپرست مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر ضمن ابراز خرسندی از حضور فرماندار در بهزیستی و نگاه ویژه ایشان نسبت به جامعه توانیابان گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای خدمات تخصصی بهزیستی به جامعه هدف ارائه کرد.

صالح رحیمی فرماندار بوشهر نیز ضمن گرامیداشت روز جهانی معلولین و تقدیر از اقدامات بسیار موثر مدیریت بهزیستی این شهرستان در راستای حمایت های بی دریغ از این عزیزان بیان داشت: معلولان از پتانسیل های زیادی در زمینه های مختلف اعم از اشتغال، ورزشی وکارهای فرهنگی برخوردارند و باید زمینه استفاده از توانایی این افراد در جامعه فراهم گردد.

وی در ادامه به همت و تلاش معلولان در عرصه های اجتماعی اشاره کرد و افزود: بارها این گرامیان در میادین داخلی و بین المللی درخشیدند و مایه مباهات برای مردم شده اند و بارها دیده ایم که عزیزان معلول با آنکه عضوی از اعضای آنها مثل یک فرد عادی نیست ولی با حس اعتماد به نفس و اراده پولادین توانستند کارهای بزرگی را انجام دهند.

رحیمی در ادامه به بحث اشتغال و مسکن معلولان اشاره کرد و از مدیران استانی و شهرستانی خواست تا با برنامه ریزی مدوّن خود نسبت به اشتغال این عزیزان با توجه به پتانسیل و ظرفیتهای آنان در ابعاد گوناگون استفاده کنند.

در پایان از مدیران عامل انجمن ها و تعدادی از معلولان با اهداء لوح تقدیر توسط فرماندار مورد تجلیل قرار گرفتند.

کد خبر 95973

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد