فامنین| پیام فرماندار شهرستان به مناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت

فرماندار شهرستان فامنین به مناسبت گرامیداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت پیام تبریک صادر نمودند.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان فامنین متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«شما معلولین نمونه‌های بارزی از عظمت انسان هستید که با همت عالی و قدرت اراده و پشتکار و علاقه تمام نشدنی خود، کارهای برجسته‌ای را به انجام رسانده‌اید.» امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

امروز دوازدهم آذر ماه، مصادف با سوم دسامبر روز جهانی افراد دارای معلولیت نامگذاری شده و امسال شعار" باور توانمندی‌ها نویدبخش دنیای‌ دسترس ‌پذیر" برای این روز مهم که یادآور انسان‌هایی با روحیه بلند، مومن، توانمند و با اراده است، انتخاب شده است.

این روز فرصت مغتنمی است تا بار دیگر بر اهمیت روح انسانی که به فرموده بزرگان دینی ما انسان به واسطه دارا بودن آن انسان شناخته می‌شود و جسم در تعریف انسان اهمیتی ندارد، تاکید شده و تلاش انسان برای حفظ این امانت ارزشمند الهی با معنویت و تلاش برای سعادتمندی دنیوی و اخروی پاس داشته شود.

همچنین این روز فرصتی است تا خدمات به جامعه توانمند معلولان در سطح جامعه و ادارات ارزیابی و راهکارهای ارائه بهتر خدمات به ویژه در شهرستان فامنین به‌کارگیری شود.

روز جهانی معلولین را به تمامی معلولان توانمند و با اراده که با توکل بر خداوند در کنار تمام مردم انقلابی ایران اسلامی برای ایران قوی و مقتدر تلاش می‌کنند، خانواده‌های صبور آنها، مدیر، کارکنان و مددکاران بهزیستی شهرستان، خیران، سمن‌ها و تمامی کسانی که برای باور جمعی بر توانمندی معلولین تلاش می‌کنند، تبریک می گویم و سعادت و بهروزی آنها را از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

امید آن دارم خدمات به معلولین و جایگاه آنها با برنامه‌های دولت مردمی روز به روز بهتر شده و بتواند رضایت آنها را به دنبال داشته باشد.

سید روح‌الله حسینی

فرماندار شهرستان فامنین  

فامنین| پیام فرماندار شهرستان به مناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت

فامنین| پیام فرماندار شهرستان به مناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت

کد خبر 95971

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد