رزن|  پیام تبریک رئیس اداره بهزیستی شهرستان به مناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت

نجیبه رضایی رئیس اداره بهزیستی شهرستان به مناسبت گرامیداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت پیامی را منتشر نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان رزن متن پیام بشرح ذیل است:

بسمه تعالی

دوازدهم آذر روز جهانی افراد دارای معلولیت نامگذاری شده  و امیدواریم معلولین شهرستان با سرلوحه قراردادن شعار باور توانمندی نوید بخش دنیایی دسترس پذیر در جهت پیشبرد اهدافشان قدمهایی مثبتی بردارند.

افراد دارای معلولیت باید فرصت یابند تا استعدادهای خلاق هنری،فکری،اجتماعی،اقتصادی خود را رشد داده و آن را نه تنها برای منافع خود بلکه برای غنی سازی جامعه به کارگیرند به این منظور باید دسترسی آنان برای مشارکت در تمامی فعالیت ها تضمین گردد.

 هدف از گرامیداشت این روز جهانی تعمیم شناخت جوامع واقشار مردم از نیازها وفعالیت های معلولین ونیز آشنا شدن خود معلولین به حقوق مادی ومعنوی خودشان می باشد تا با ارائه راهکارهای مناسب موانع وآسیب های موجود بر طرف شود.

آنقدر در هیاهوی خود ساخته غرق شده ایم که فراموش کرده ایم در چند قدمی ما کسانی هستند که مثل من وشما حق حیات دارند.نیاز به امکانات بهداشتی وخدماتی ،تفریح ،سرگرمی دارند شغل ،درآمد،مسکن،ازدواج وهمه نیاز های یک فرد عادی حق طبیعی آنهاست.

اینجانب این روز جهانی را به افراد دارای معلولیت توانمند ایران اسلامی به خصوص شهرستان  تبریک گفته و حضور پر برکت آنها را در عرصه های اجتماع و عرضه توانشان ارج می نهیم.

نجیبه رضایی

 رئیس بهزیستی شهرستان رزن

کد خبر 95964

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد