درگزین |پیام تبریک رئیس بهزیستی شهرستان

فرانک محمدی رئیس بهزیستی شهرستان درگزین روز جهانی افراد دارای معلولیت را تبریک گفت .

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان درگزین متن پیام بدین شرح است:

روز جهانی معلولین یک روز بین المللی برای تمام این افراد است. هدف از نامگذاری روز جهانی معلولین بهبود کیفیت اذهان عمومی درباره مسائل مربوط به معلولیتهای مختلف؛ و افزایش سطح آگاهی درباره این افراد بوده است. این روز بر لزوم حضور  افراد معلول در تمامی جنبه‌های سیاسی؛ اجتماعی؛ اقتصادی و فرهنگی زندگی تاکید دارد.

سازمان بهزیستی کشور به عنوان متولی پیگیری حقوق معلولین، علاوه بر گسترش خدمات تخصصی توانبخشی و حمایتی مورد نیاز ایشان، همواره در تلاش است با نظارت، بر حسن اجرای قوانین موجود در این خصوص و تعاملات بین بخشی شرایط احیاء و ارتقاء حقوق افراد دارای معلولیت را فراهم نماید، زیرا توانمندسازی این افراد  در بستر جامعه و با مشارکت نهادهای تصمیم ساز و بخش های اجرایی امکان پذیر است.امید است بتوانیم با همیاری بخش های اجرایی و نظارتی و بخش غیر دولتی  بهزیستن‌ را برای عزیزان معلول فراهم نماییم

دوازدهم آذر ماه گرامیداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت با شعار باور توانمندی نوید بخش دنیایی دسترس پذیر را به معلولین عزیز شهرستان درگزین  تبریک گفته و برای این بزرگواران از درگاه باریتعالی سعادت  و توانمندی و بهروزی را خواهانیم.

فرانک محمدی

 مسئول بهزیستی شهرستان درگزین

کد خبر 95958

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد